Bonusy I typu

Tego typu premie zwiększają jeden z parametrów bohatera. Dodane wartości mogą być bardzo różne, ich wysokość nazwana jest tutaj modyfikatorem (w skrócie mod), wpływa też na cenę przedmiotu, a dokładnie zwiększa ją o 100*mod sztuk złota.

Przyrostek Zwiększany parametr
of Might moc (might)
of Thought intelekt (intellect)
of Charm osobowość (personality)
of Vigor wytrzymałość (endurance)
of Precision celność (accuracy)
of Speed szybkość (speed)
of Luck szczęście (luck)
of Health punkty życia (hit points)
of Magic punkty magii (spell points)
of Defense klasa pancerza (armor class)
of [X] Resistance odporność na [X] - ogień, prąd, zimno
lub truciznę (fire, elec, cold, poison)

Bonusy II typu

Ten rodzaj dodatków odznacza się olbrzymią różnorodnością oraz tym, że dodawany do przedmiotu efekt jest zawsze taki sam.

Przyrostek Właściwość Przyrost ceny
of Protecion +10 do wszystkich odporności +1000
of The Gods +10 do wszystkich 7 statystyk +3000
of Carnage Wybuchowe działanie! +5000
of Cold Zadaje 3-4 pkt obrażeń
od zimna
+500
of Frost Zadaje 6-8 pkt obrażeń
od zimna
+1000
of Ice Zadaje 9-12 pkt obrażeń
od zimna
+2000
of Sparks Zadaje 2-5 pkt obrażeń
od elektryczności
+500
of Lightning Zadaje 4-10 pkt obrażeń
od elektryczności
+1000
of Thunderbolts Zadaje 6-15 pkt obrażeń
od elektryczności
+2000
of Fire Zadaje 1-6 pkt obrażeń
od ognia
+500
of Flame Zadaje 2-12 pkt obrażeń
od ognia
+1000
of Infernos Zadaje 3-18 pkt obrażeń
od ognia
+2000
of Poison Zadaje 5 pkt obrażeń
od trucizny
+500
of Venom Zadaje 8 pkt obrażeń
od trucizny
+1000
of Acid Zadaje 12 pkt obrażeń
od trucizny
+2000
Vampiric Wysysa z ofiar punkty życia +2000
of Immunity Zapewnia odporność
na choroby
+1000
of Sanity Zapewna odporność
na obłęd
+1000
of Freedom Zapewnia odporność
na paraliż
+2000
of Antidotes Zapewnia odporność
na zatrucie
+1000
of Alarms Zapewnia odporność
na uśpienie
+500
of The Medusa Zapewnia odporność
na skamienienie
+2000
of Power Zwiększa o 5 poziom
doświadczenia
+2500
of [X] Magic Zwiększa skuteczność
magii [X]
+2000
of Thievery Zwiększa szanse
rozbrojenia pułapki
+2000
of Shielding Zmniejsza o połowę
obrażenia od pocisków
+1000
of Regeneration Odnawia punkty życia
wraz z upływem czasu
+1000
of Mana Odnawia punkty magii
wraz z upływem czasu
+1000
Demon Slayer Podwaja obrażenia
zadawane demonom
+2000
Dragon Slayer Podwaja obrażenia
zadawane smokom
+2000
of Darkness Wysysa z ofiary punkty życia,
zwiększa szybkość broni
+4000
of Doom +1 do wszystkich 7 statystyk
i odporności oraz PŻ, PM i KP
+750
of Earth +10 do wytrzymałości, KP i PŻ +2000
of Life +10 do PŻ, odnawia punkty życia
wraz z upływem czasu
+2000
of Rogues +5 do szybkości i celności +500
of The Dragon +25 do mocy, zadaje
10-20 pkt obrażeń od ognia
+3000
of The Eclipse +10 do PM,
regeneruje manę
+2000
of The Golem +15 do wytrzymałości i +5 do KP +1500
of The Phoenix +30do odporności na ogień,
regeneracja PŻ
+3000
of The Sky +10 do PM, intelektu
i szybkości
+2500
of The Moon +10 do intelektu
i szczęścia
+1000
of The Stars +10 do wytrzymałości i celnośći +1000
of The Sun +10 do mocy i osobowości +1000
of The Troll +15 do wytrzymałości
i regeneracja PŻ
+1500
Warriors +5 do mocy i wytrzymałości +500
Wizards +5 do intelektu i osobowości +500
of Swiftness Zwiększona szybkość broni +2000
of Force Zwiększony "knockback" +500
of Recovery Zmniejszony czas
oczekiwania
+200
Antique Dziesięciokrotnie
zwiększona wartość
x10


Valid XHTML 1.0 Strict
Poprawny CSS!
©2009-2011 Jaskinia Behemota. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Autorami serwisu są Misza, Morhad aka Invictus, MiB, Tarnoob Jedwabislav, Hobbit oraz Irydus.