Szmaragdowa Wyspa

Szmaragdowa Wyspa leży na południowym wschodzie Erathii, z dala od piratów i wszelakich bandytów.
Byłaby prawdziwym rajem, gdyby nie roje ogromnych ważek.
Na szczęście z powodu zawodów przybyło tu wielu uzbrojonych i wyszkolonych ludzi.
Powinni oni trochę zmniejszyć liczbę tych owadów.

Podróże

Stwory

Miejsca

  1. Przystań - "Lady Małgorzata" William Darvees
  2. Mia Lucille - z chęcią opowie ci o ważkach i o smoku.
  3. Kuźnia - "Ostrze wojownika"
  4. Zbrojownia - "Zbrojownia Erika"
  5. Gospoda - "Gospoda pod palmami"
  6. Studnia: Odporność na Magię Ognia (tymczasowo +50)
  7. Karolina Weathers
  8. Roger Tellmar
  9. Nowicjat Gildii Ducha - Fialt Mistrz Gildii
  10. Nowicjat Gildii Powietrza - Jenny Mistrz Gildii
  11. Sklep z eliksirami "Niebieska Butelka" - Kethry Alchemik
  12. Nowicjat Gildii Ciała - Standish Mistrz Gildii
  13. Studnia - Szczęście +2 na stałe
  14. Piedestał Pośpiechu
  15. Nowicjat Gildii Ognia - Sethric Mistrz Gildii
  16. Sklep z różnościami "Szmaragdowe Zaklęcia" - Thurston Mag po 475 złota
  17. Studnia - regeneruje magię
  18. Namiot Uzdrowiciela - Lauren Uzdrowiciel
  19. Studnia - regeneruje życie
  20. Studnia
  21. Posiadłość Markhama
  22. Donna Wyrith - z chęcią opowie ci o zaginionych ludziach i o opuszczonej świątyni
  23. Piedestał Odporności na magię ognia
  24. Smocza Jama
  25. Świątynia Księżyca
  26. Piedestał Dnia Bogów
  27. Piedestał Gry
  28. Centrum Treningowe "Tereny szkoleniowe" - Trajan Instruktor

Świątynia Księżyca

Od wejścia do tej groty słychać tylko odgłos kapiącej wody i dziwne, niezidentyfikowane piszczenie.

Stwory

Korytarze pełne są różnych stworów. Poruszaj się ostrożnie. Poszukaj schowków w ścianach i stojących skrzyń - często zawierają pożyteczne rzeczy. W samej świątyni uważaj na ogniste pociski - trudno ich nie zauważyć. W bibliotece przeszukaj regały z książkami, a znajdziesz zwoje z czarami. Spotkasz tam również grupkę innych zawodników. Czy rozmawiałeś z Brentem Filiantem przed wejściem? No to wiesz, że na nich trzeba uważać. W świątyni znajdziesz zaliczenie zadanie nr 4 i zadanie nr 6

  1. Wejście
  2. Płytka Podłogowa adanie nr 4
  3. Szafa ze Strojnym Kapeluszem adanie nr 6

    Smocza Jama

    W tych jaskiniach z pewnością mieszka wielki smok. Może tutaj właśnie są ci zaginieni poszukiwacze przygód...

    Stwory