Misje

Misje Fabuły - misje niezbędne do ukończenia gry.
Misje Pozawątkowe - zadania poboczne zlecane podczas gry; ich wykonywanie nie jest konieczne.
Misje Promocji - misje, które należy wykonać, by nasza postać dostała promocje odpowiednia dla jej klasy. Ich wykonywanie zdecydowanie zalecam.
Misje Alchemiczne - misje polegające na dostarczeniu odczynników; nagrodą jest czarny eliksir zwiększający cechę.


Misje Fabuły
  1. Znajdź Daderossa, minotaura odpowiedzialnego za twoja karawanę kupiecką. Podczas waszego ostatniego spotkania Dadeross zamierzał porozmawiać z przywódcą klanu wioski.

    • Należy pójść dosiedziby głowy klanu w wiosce na wyspach Krwawego Sztyletu i porozmawiać z Daderossem.

  2. Dostarcz list Daderossa Edgarowi Fellmoonowi, który urzęduje w domu kupieckim w Ravenshore.

    • Po dostaniu się do Ravenshore, trzeba udać się so domu kupieckiego i porozmawiać z Edgarem na temat listu.

  3. Przynieś Frederickowi Talimere kryształ uruchamiajacy portal. Kryształ należy do Brekisha Onefaga.

    • Trzeba odwiedzić Fredericka w jego domu, porozmawiać o krysztale, a następnie przyłączyć kapłana do drużyny. Posiada on drugi kamień niezbędny do otwarcia portalu.

  4. Dostarcz list z szantażem Arionowi Łowcy, potem wróć do Edgara Fellmoona z Ravenshore .

    • Arion jest w kryjówce przemytników w Ravenshore, wystarczy z nim porozmawiać o liście.

  5. Dostarcz raport Bastianoi Luodrinowi z Alvar.

    • Udaj się do Gildii kupieckiej Alvar i porozmawiaj z Bastianem Luodrinem.

  6. Sprowadź świadka utworzenia sie jeziora ognia w Ironsand.

      Udaj sie do domu Overdune'a i wykonaj zadanie poniżej.

  7. Złóż prochy Vilebite'a.

      Idź do Grobowca Trolli i w labiryncie na rozwidleniach skręcaj zawsze w prawo. Na końcu będzie komnata z grobem.

  8. Zawiąrz przymieże między głównymi frakcjami Jadame.

      Musimy nawiązać przymieże z Minotaurami, Nekromantami lub Kościołem Światła oraz Smokami lub Łowcami smoków.

  9. Zawiąż przymierze z Minotaurami.

      Jama Balthazara na Splądrowanych Pustkowiach jest zalana. Musimy ją osuszyć. Przy wejciu jest dźwignia z literą A. Pociągnij ją i zejdź niżej. w komnacie, która była wcześniej zalana, jest list, w którym zapisany jest układ dźwigń. Jeśli pociągnie sie je w tej kolejności inaciśnie dźwignie na samym dole Jamy uratujemy minotaury. Potem wystarczy porozmawiać z wodzem.

  10. Zawiąż przymieże ze smokami lub łowcami smoków..

      Musimy zdobyć jajo smocze i oddać je przywódcy smoków lub łowcy smoków. Wybór zależy od nas. Jajo jest w Twierdzy Barbarzyńców na Splądrowanych Pustkowiach.

  11. Zawiąż przymieże z Nekromantami lub Kościołem Słońca.

      Aby zdobyć przychylność nekromantów, należy zwerbować Dysona Lenanda z Gildii Nekromantów i udac się do Świątyni Słońca. Tam będzie ukryty przycisk, który otworzy przejście od Kociołka nocnego cienia. Zabieramy go i oddajemy Sandro. Jeśli chcemy być pi stronie Kościoła, werbujemy Dysona Lenanda i otwieramy zamknięte drzwi na środku Gildii Nekromantów. Na końcu korytarza jest wielkie urządzenie, które może zniszczyć Dyson. Najpierw jednak trzeba zamknąć drzwi do pomieszczenia Transformatorem.

  12. Zatop flotę Regnańską.

      Udaj się na wyspę Regna przez posterunek piratów na Wyspach Krwawego Sztyletu. Na końcu posterunku znajdziesz łódź podwodną która przepłyniesz na wyspę Regna. Tam przjdź Najpierw przez Twierdzę piratów do Tuneli pod Regną, a potem w Opuszczonej Twierdzy Piratów znajdziesz Kulę Dominacji w jednej ze skrzyń. Wyjdź na powierzchnie wyspy w kształcie księżyca i znajd działo. Odpal z niego i zatop flotę.

  13. Udaj sie do Xanthora.

      Xanthor mieszka W Zajeździe w Ravenshore.

  14. Odnajdź cztery kamienne serca w czterech Wymiarach Żywiołów.

      Wystarczy udać się do czterech wymiarów i odnaleźć kamienie, a potem oddać je Xanthorowi. To zadanie jest do�ć trudne, lepiej mieć wysoko rozwiniętš drużynę.

  15. Odnajd� przyczynę kataklizmu Jadame.

      Po połšczeniu Kamiennych Serc otrzymasz klucz, który otwiera Kryształ Escatona. Po przej�ciu do Wymiaru Między Wymiarami udaj się do pałacu Escatona. W jego komnacie będziesz musiał odpowiedzieć na 3 pytania. Odpowiedzi to: "Więzienie", "wewnštrz", "jajo". Po odpowiedzi dostaniesz klucze więzienne. Zostanš ci jeszcze 4 zadania.

  16. Uratuj czterech Władców Żywiołów.

      Właściwie są to cztery zadania, w każdym zadaniu musisz uwolnić innego Władcę. Są oni w Wymiarze Między Wymiarami w więzieniach w kształcie jaj. Po uwolnieniu ich wróć przez Kryształ  Escatona do Ravenshore i ciesz się filmem końcowym. Uwaga: W więzieniach jest niebezpiecznie, a w więzieniu Władcy Wody Wszędzie jest lawa, a więc trzeba mieć wampira z Lewitacją w drużynie.


Misje Pozawątkowe
  1. Znajdź Isthrica Języka, brata Rohtnaxa. Wróć do Rohtnaxa z wioski Kropla Krwi na wyspie Krwawego Sztyletu.

    • Isthric znajduje się w jednym z domków poza wioską. Należy z nim porozmawaić.
    • Po rozmowie musimy wrócić do Rohtnaxa, by ukończyć zadanie i odebrać nagrodę.

  2. Znajdź proroctwa węża dla Pascelli Tisk.

    • Proroctwa znajdziemy w opuszczonej świątyni.

  3. Przynieś Hissowi z wysp krwawego Sztyletu posążek węża z opuszczonej świątyni.

    • Posążek znajduje się w opuszczonej świątyni.

  4. Znajdź błogosławiony olejek i przynieś go Languidowi z wysp Krwawego Sztyletu.

    • Olejek znajduje się w Ravenshore, w jaskiniach przemytników.

  5. Dostarcz zwoje z zaklęciem ulecz chorobę do sześciu chatek na zewnętrznych wyspach archipelagu Krwawego Sztyletu. Wróć do Aislen z wyspy Krwawego Sztyletu.

    • Chatki znajdują się na osobnych wyspach, musimy się tam udać za pomocą portali.
    • W każdym z domków trzeba porozmawiać o żółtej gorączce.
    • Kiedy w ostatnim domku powiedzą nam, że epidemia minęła, możemy wrócić do Aislen.

  6. Odzyskaj tarczę Zaćmienie dla Lathiusa z Ravenshore.

    • Tarcza znajduje się w Shadowspire, w gidlii nekromantów. Niestety, drzwi nie da się otworzyć nie ściągając na siebie gniewu nekromantów.
    • Zanim odwiedzimy Lathiusa najlepiej wyposażyć którąś z naszych postaci w tarczę, wtedy będziemy mogli ją zatrzymać.

  7. Wygraj rozgrywki Arcomage we wszystkich jedenastu tawernach, po czym wróć do Tonki Blueswana w Ravenshore.

    • W Jadame znajduje się 11 karczm, w ktorych musimy zagrać i wygrać.
    • Kiedy wrócimy do Blueswana ogłosi nas czempionem Arcomage i skrzynia za jej domem będzie otwarta, a jej zawartość nasza.

  8. Znajdź krag sera Frealndeau. Przynieś go Asaelowi Fromago z Alvar.

    • Ser znajduje się w jednej z trzech świątyń Eepa. 
    • Dopiero po przyniesieniu wszystkich trzech serów dostaniemy należną nam nagrodę.

  9. Znajdź bryłę sera Eldenbrie. Przynieś ją Asaelowi Fromago z Alvar.
    • Ser znajduje się w jednej z trzech świątyń Eepa. 
    • Dopiero po przyniesieniu wszystkich trzech serów dostaniemy należną nam nagrodę.

  10. Znajdź kulę sera Dunduck. Przynieś ją Asaelowi Fromago z Alvar.

    • Ser znajduje się w jednej z trzech świątyń Eepa. 
    • Dopiero po przyniesieniu wszystkich trzech serów dostaniemy należną nam nagrodę.

  11. Zabij wszystkie dzikie wilki w Ravenshore. Wróć do Maddigan w Ravenshore.

    • Trzeba zabić wszystkie wilki na mapie Ravenshore, a także te w ich jamie. Jeśli wszystkie zginą, przy wychodzeniu z jaskini pojawi się komunikat informujący nas o tym.

  12. Uwolnij córke Ariona Łowcy z Fortu ogrów w Alvar.

    • Córka znajduje się w jednej z cel w Forcie ogrów. aby otworzyć celę, musisz odnaleźć klucz, który ma jedno z tych stworzeń.

  13. Dostarcz raport Strasznemu Stanleyowi.

    • Pirat przesiaduje w karczmie na Regnie. Wystarczy porozmawiać z nim.

  14. Znajdź Zagadkowe Pudełko Iseldira dla Benefice'a z Shadowspire.

    • Zagadkowe pudełko znajdziemy w laboratorium Zanthory, w Shadowspire.

  15. Znajdź fiolkę ziemi cmentarnej. Zwróć ją Halienowi z Shadowspire.

    • Fiolka ziemi cmentarnej znajduje się w grobowcu, pilnie strzeżonym przez wampiry.

  16. Znajdź Kość Zagłady dla Taniltona z Shadowspire.

    • Dzikie wilki zatroszczyły się o dobre ukrycie ich zdobyczy. Zabrały ją do swojej jamy w Ravenshore.

  17. Znajdź smocze kwiecie dla Calindrila w Wąwozie Garoty.

    • Dwa kwiaty smoczego kwiecia znajdziemy leżące na północy Wąwozu Garoty. Nic nie stoi na przeszkodzie, by oddać po jednym kwiecie smokom i łowcom. Nasz zysk.

  18. Znajdź smocze kwiecie dla ................... w Smoczych Grotach Wąwozu Garoty.

    • Dwa kwiaty smoczego kwiecia znajdziemy leżące na północy Wąwozu Garoty. Nic nie stoi na przeszkodzie, by oddać po jednym kwiecie smokom i łowcom. Nasz zysk.

  19. Znajdź legendarny Bęben Zwycięstwa. Zwróć go Zelimowi z Wąwozu Garoty.

    • Bębna pilnują nagi w swojej kryjówce, w Wąwozie Garoty.


Misje Promocyjne
  1. Znajdź Cauri Blackthorne, a następnie wróć do Dantilliona z Murmurwoods z informacja o jej miejscu pobytu.

    • Musimy udać się do Murmurwoods i porozmawiać z ........... .
    • Dowiemy się o bazyliszkach i pielgrzymach, którzy stali się ich ofiarami. A także, że Cauri prawdopodobnie spotkał ten sam los. Otrzymamy kilka zwojów zamiany kamienia w ciało. Jest ich tyle co pielgrzymów, więc NIE można zużyć ich na drużynę.
    • Kiedy odnajdziemy Cauri i przywrócimy ją do życia mianuje mroczne elfy w naszej drużynie na patriarchów, a sama uda się do gospody awanturnika, gdzie będziemy mogli przyłączyć ją do drużyny.
    • W Alvar, w posiadłości Blackthorne, inne mroczne elfy zawsze będą mogły być mianowane na patriarchów.

  2. Znajdź sarkofag Korbu i szczątki Korbu, po czym zwróć je Latheanowi z Shadowspire.

    • Podróżując po świecie znajdziemy zapiski Ciatlena Venitiusa, wampira. Niektóre z nich zawierają wskazówki co do pobytu poszukiwanych przez nas przedmiotów.
    • Sarkofag Korbu znajdziemy w grobowcu na splądrowanych pustkowiach.
    • Jego szczątki ukryte są w grocie cyklopów na pustyni Ironsand.
    • Kiedy zaniesiemy obie rzeczy Latheanowi, wampiry w naszej drużynie zostaną podniesione do statusu Nosferatu.

  3. Znajdź zaginioną księgę Khela i zwróć ja Vertrinusowi z Shadowspire.

    • Księgę Khela odnajdziemy w bibliotece na wyspach Krwawego Sztyletu.
    • Niestety, odnalezienie księgi i dostarczenie jej Vertrinusowi nie wystarczy, by nekromanta przeszedł proces przemiany w licza. Potrzebujemy jeszcze naczyń dusz, po jednym dla każdego. Te możemy znaleźć na przykład w laboratorium Zanthory, w Shadowspire.

  4. Znajdź Blazena Stormlance i odzyskaj włócznię Ebonest. Wróć do Leane Stormlance w Wąwozie Garoty i oddaj Ebonest Charlesowi Quixote.

    • Zarówno Blazen jak i Ebonest znajdują się w laboratorium Zanthory, na północy Shadowspire.
    • Po przyniesieniu włóczni Quixote'owi rycerze z naszej drużyny zostaną mioanowani czempionami.

  5. Odnajdź Starożytną Ojczyznę Trolli.
    • Ojczyzna znajduje się w Murmurwoods.

Misje Alchemiczne
  1. Przynieś Thistle'owi z wysp Krwawego Sztyletu podstawowe odczynniki potrzebne do stworzenia eliksiru czystej szybkości.
  2. Przynieś Kelvinowi z Shadowspire podstawowe odczynniki potrzebne do stworzenia eliksiru czystego intelektu.