Tego typu premie zwiększają jeden z parametrów bohatera. Dodane wartości mogą być bardzo różne, ich wysokość nazwana jest tutaj modyfikatorem (w skrócie mod), wpływa też na cenę przedmiotu, a dokładnie zwiększa ją o 100*mod sztuk złota.
| Przyrostek | Zwiększany parametr |
|---|---|
| of Might | moc (might) |
| of Thought | intelekt (intellect) |
| of Charm | osobowość (personality) |
| of Vigor | wytrzymałość (endurance) |
| of Precision | celność (accuracy) |
| of Speed | szybkość (speed) |
| of Luck | szczęście (luck) |
| of Health | punkty życia (hit points) |
| of Magic | punkty magii (spell points) |
| of Defense | klasa pancerza (armor class) |
| of [X] Resistance | odporność na [X] - ogień, prąd, zimno lub truciznę (fire, elec, cold, poison) |
Ten rodzaj dodatków odznacza się olbrzymią różnorodnością oraz tym, że dodawany do przedmiotu efekt jest zawsze taki sam.
| Przyrostek | Właściwość | Przyrost ceny |
|---|---|---|
| of Protecion | +10 do wszystkich odporności | +1000 |
| of The Gods | +10 do wszystkich 7 statystyk | +3000 |
| of Carnage | Wybuchowe działanie! | +5000 |
| of Cold | Zadaje 3-4 pkt obrażeń od zimna |
+500 |
| of Frost | Zadaje 6-8 pkt obrażeń od zimna |
+1000 |
| of Ice | Zadaje 9-12 pkt obrażeń od zimna |
+2000 |
| of Sparks | Zadaje 2-5 pkt obrażeń od elektryczności |
+500 |
| of Lightning | Zadaje 4-10 pkt obrażeń od elektryczności |
+1000 |
| of Thunderbolts | Zadaje 6-15 pkt obrażeń od elektryczności |
+2000 |
| of Fire | Zadaje 1-6 pkt obrażeń od ognia |
+500 |
| of Flame | Zadaje 2-12 pkt obrażeń od ognia |
+1000 |
| of Infernos | Zadaje 3-18 pkt obrażeń od ognia |
+2000 |
| of Poison | Zadaje 5 pkt obrażeń od trucizny |
+500 |
| of Venom | Zadaje 8 pkt obrażeń od trucizny |
+1000 |
| of Acid | Zadaje 12 pkt obrażeń od trucizny |
+2000 |
| Vampiric | Wysysa z ofiar punkty życia | +2000 |
| of Immunity | Zapewnia odporność na choroby |
+1000 |
| of Sanity | Zapewna odporność na obłęd |
+1000 |
| of Freedom | Zapewnia odporność na paraliż |
+2000 |
| of Antidotes | Zapewnia odporność na zatrucie |
+1000 |
| of Alarms | Zapewnia odporność na uśpienie |
+500 |
| of The Medusa | Zapewnia odporność na skamienienie |
+2000 |
| of Power | Zwiększa o 5 poziom doświadczenia |
+2500 |
| of [X] Magic | Zwiększa skuteczność magii [X] |
+2000 |
| of Thievery | Zwiększa szanse rozbrojenia pułapki |
+2000 |
| of Shielding | Zmniejsza o połowę obrażenia od pocisków |
+1000 |
| of Regeneration | Odnawia punkty życia wraz z upływem czasu |
+1000 |
| of Mana | Odnawia punkty magii wraz z upływem czasu |
+1000 |
| Demon Slayer | Podwaja obrażenia zadawane demonom |
+2000 |
| Dragon Slayer | Podwaja obrażenia zadawane smokom |
+2000 |
| of Darkness | Wysysa z ofiary punkty życia, zwiększa szybkość broni |
+4000 |
| of Doom | +1 do wszystkich 7 statystyk i odporności oraz PŻ, PM i KP |
+750 |
| of Earth | +10 do wytrzymałości, KP i PŻ | +2000 |
| of Life | +10 do PŻ, odnawia punkty życia wraz z upływem czasu |
+2000 |
| of Rogues | +5 do szybkości i celności | +500 |
| of The Dragon | +25 do mocy, zadaje 10-20 pkt obrażeń od ognia |
+3000 |
| of The Eclipse | +10 do PM, regeneruje manę |
+2000 |
| of The Golem | +15 do wytrzymałości i +5 do KP | +1500 |
| of The Phoenix | +30do odporności na ogień, regeneracja PŻ |
+3000 |
| of The Sky | +10 do PM, intelektu i szybkości |
+2500 |
| of The Moon | +10 do intelektu i szczęścia |
+1000 |
| of The Stars | +10 do wytrzymałości i celnośći | +1000 |
| of The Sun | +10 do mocy i osobowości | +1000 |
| of The Troll | +15 do wytrzymałości i regeneracja PŻ |
+1500 |
| Warriors | +5 do mocy i wytrzymałości | +500 |
| Wizards | +5 do intelektu i osobowości | +500 |
| of Swiftness | Zwiększona szybkość broni | +2000 |
| of Force | Zwiększony "knockback" | +500 |
| of Recovery | Zmniejszony czas oczekiwania |
+200 |
| Antique | Dziesięciokrotnie zwiększona wartość |
x10 |