Tego typu premie zwiększają jeden z parametrów bohatera. Dodane wartości mogą być bardzo różne, ich wysokość nazwana jest tutaj modyfikatorem (w skrócie mod), wpływa też na cenę przedmiotu, a dokładnie zwiększa ją o 100*mod sztuk złota.
Przyrostek | Zwiększany parametr |
---|---|
of Might | moc (might) |
of Thought | intelekt (intellect) |
of Charm | osobowość (personality) |
of Vigor | wytrzymałość (endurance) |
of Precision | celność (accuracy) |
of Speed | szybkość (speed) |
of Luck | szczęście (luck) |
of Health | punkty życia (hit points) |
of Magic | punkty magii (spell points) |
of Defense | klasa pancerza (armor class) |
of [X] Resistance | odporność na [X] - ogień, prąd, zimno lub truciznę (fire, elec, cold, poison) |
Ten rodzaj dodatków odznacza się olbrzymią różnorodnością oraz tym, że dodawany do przedmiotu efekt jest zawsze taki sam.
Przyrostek | Właściwość | Przyrost ceny |
---|---|---|
of Protecion | +10 do wszystkich odporności | +1000 |
of The Gods | +10 do wszystkich 7 statystyk | +3000 |
of Carnage | Wybuchowe działanie! | +5000 |
of Cold | Zadaje 3-4 pkt obrażeń od zimna |
+500 |
of Frost | Zadaje 6-8 pkt obrażeń od zimna |
+1000 |
of Ice | Zadaje 9-12 pkt obrażeń od zimna |
+2000 |
of Sparks | Zadaje 2-5 pkt obrażeń od elektryczności |
+500 |
of Lightning | Zadaje 4-10 pkt obrażeń od elektryczności |
+1000 |
of Thunderbolts | Zadaje 6-15 pkt obrażeń od elektryczności |
+2000 |
of Fire | Zadaje 1-6 pkt obrażeń od ognia |
+500 |
of Flame | Zadaje 2-12 pkt obrażeń od ognia |
+1000 |
of Infernos | Zadaje 3-18 pkt obrażeń od ognia |
+2000 |
of Poison | Zadaje 5 pkt obrażeń od trucizny |
+500 |
of Venom | Zadaje 8 pkt obrażeń od trucizny |
+1000 |
of Acid | Zadaje 12 pkt obrażeń od trucizny |
+2000 |
Vampiric | Wysysa z ofiar punkty życia | +2000 |
of Immunity | Zapewnia odporność na choroby |
+1000 |
of Sanity | Zapewna odporność na obłęd |
+1000 |
of Freedom | Zapewnia odporność na paraliż |
+2000 |
of Antidotes | Zapewnia odporność na zatrucie |
+1000 |
of Alarms | Zapewnia odporność na uśpienie |
+500 |
of The Medusa | Zapewnia odporność na skamienienie |
+2000 |
of Power | Zwiększa o 5 poziom doświadczenia |
+2500 |
of [X] Magic | Zwiększa skuteczność magii [X] |
+2000 |
of Thievery | Zwiększa szanse rozbrojenia pułapki |
+2000 |
of Shielding | Zmniejsza o połowę obrażenia od pocisków |
+1000 |
of Regeneration | Odnawia punkty życia wraz z upływem czasu |
+1000 |
of Mana | Odnawia punkty magii wraz z upływem czasu |
+1000 |
Demon Slayer | Podwaja obrażenia zadawane demonom |
+2000 |
Dragon Slayer | Podwaja obrażenia zadawane smokom |
+2000 |
of Darkness | Wysysa z ofiary punkty życia, zwiększa szybkość broni |
+4000 |
of Doom | +1 do wszystkich 7 statystyk i odporności oraz PŻ, PM i KP |
+750 |
of Earth | +10 do wytrzymałości, KP i PŻ | +2000 |
of Life | +10 do PŻ, odnawia punkty życia wraz z upływem czasu |
+2000 |
of Rogues | +5 do szybkości i celności | +500 |
of The Dragon | +25 do mocy, zadaje 10-20 pkt obrażeń od ognia |
+3000 |
of The Eclipse | +10 do PM, regeneruje manę |
+2000 |
of The Golem | +15 do wytrzymałości i +5 do KP | +1500 |
of The Phoenix | +30do odporności na ogień, regeneracja PŻ |
+3000 |
of The Sky | +10 do PM, intelektu i szybkości |
+2500 |
of The Moon | +10 do intelektu i szczęścia |
+1000 |
of The Stars | +10 do wytrzymałości i celnośći | +1000 |
of The Sun | +10 do mocy i osobowości | +1000 |
of The Troll | +15 do wytrzymałości i regeneracja PŻ |
+1500 |
Warriors | +5 do mocy i wytrzymałości | +500 |
Wizards | +5 do intelektu i osobowości | +500 |
of Swiftness | Zwiększona szybkość broni | +2000 |
of Force | Zwiększony "knockback" | +500 |
of Recovery | Zmniejszony czas oczekiwania |
+200 |
Antique | Dziesięciokrotnie zwiększona wartość |
x10 |