Gildia żywiołów
Gildia jaźni
Gildia ciemności

Magia

Jednym z najciekawszych, najważniejszych i najbardziej rozbudowanych elementów gry Might and Magic VI jest jej system magii. Gracz dysponuje 99 zaklęciami podzielonymi na 9 kategorii: magię ognia, wody, ziemi, powietrza - nazywanych wspólnie magią żywiołów - ciała, umysłu, ducha - tworzących magię jaźni - oraz magię światła i ciemności. To, jakimi czarami można się posługiwać, zależy przede wszystkim od wybranych profesji bohaterów. Konsekwentnie rozwijany mag może opanować pierwsze cztery szkoły na poziomie mistrzowskim, z kolei kapłan doskonale włada magią jaźni. Umiejętne wykorzystywanie czarów, znajomość ich właściwości oraz kryjących się za nimi sztuczek to klucz do sukcesu w MM6. Poniżej wymienione zostały wszystkie zaklęcia w grze wraz z opisem ich działania. Dobrej zabawy i dużo many! :-)

Przejdź do działu:

Porównaj: magia w King's Bounty | magia w Heroes I | magia w Heroes II | magia w Heroes III | magia w Crusaders | magia w Warriors | magia w Heroes IV | magia w Heroes V | magia w Heroes VI



Valid XHTML 1.0 Strict
Poprawny CSS!
©2009-2011 Jaskinia Behemota. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Autorami serwisu są Misza, Morhad aka Invictus, MiB, Tarnoob Jedwabislav, Hobbit oraz Irydus.