Magia ziemi to dla gracza The Mandate of Heaven przede wszystkim zaklęcia ofensywne. Oprócz tego gwarantuje kilka przydatnych czarów ochronnych, takich jak Protecion from Magic albo Stone to Flesh. Można je co prawda zastępować eliksirami, jednak znacznie lepiej mieć je w swojej księdze zaklęć. Chociaż dobra znajomość magii ziemi nie jest obowiązkowa, to bywa całkiem przydatna.
Nazwa | Koszt | Działanie | Poziom podstawowy | Ekspert | Mistrz |
---|---|---|---|---|---|
Stun |
1 SP | Wybrany wróg doznaje wstrząsu, przez co traci kolejkę na przebudzenie się z niego. Zostaje też odrzucony do tyłu, dając drużynie szansę na ucieczkę. | Efekt normalny | Efekt silniejszy | Efekt najsliniejszy |
Magic Arrow |
2/1/0 SP | Zadaje wybranemu celowi 3-8 pkt. obrażeń. Szanse na trafienie są takie same, jak dla zwykłej strzały. | Koszt zaklęcia wynosi 2 pkt magii | Zaklęcie kosztuje 1 SP, zmniejszony czas oczekiwania. | Zaklęcie nic nie kosztuje, najszybszy czas oczekiwania. |
Protecion from Magic |
3 SP | Zwiększa odporność drużyny na wszelką magię proporcjonalnie do znajomości magii ziemi. | 1 pkt na każdy poziom znajomości magii ziemi | 2 pkt odporności na poziom | 3 pkt odporności na poziom |
Deadly Swarm |
4 SP | Wysyła na wybrany cel zabójczy rój, który zadaje mu 5 pkt obrażeń + 1-3 na każdy punkt biegłości w magii ziemi. Czar nigdy nie chybia. Zadawane obrażenia są obrażeniami fizycznymi. | Umiarkowany czas oczekiwania na następny ruch | Zmniejszony czas oczekiwaniar | Najkrótszy czas oczekiwania |
Stone Skin |
5 SP | Zwiększa klasę pancerza o 5 pkt + poziom biegłości magii ziemi. | Działa przez godzinę + 5 minut na każdy punkt biegłości w magii ziemi | Chroni całą drużynę. | Działa przez godzinę + 15 min na każdy punkt biegłości. |
Blades |
8 SP | Wystrzeliwuje w stronę wroga wirujące ostrze, zadając mu 1-5 pkt obrażeń na każdy poziom biegłości w magii ziemi. Istnieje ryzyko chybienia. | Umiarkowany czas oczekiwania na następny ruch | Skrócony czas oczekiwania | Najkrótszy czas oczekiwania |
Stone to Flesh |
10 SP | Przywraca skamieniałego towarzysza do życia. Jeśli był zamieniony w kamień zbyt długo, pomóc może tylko wizyta w świątyni lub czar boskiej interwencji. | Działa przed upłynięciem 3 min na każdy pkt biegłości w magii ziemi | Działa przed upłynięciem godziny na pkt biegłości | Działa do upłynięcia 1 dnia na pkt biegłości |
Rock Blast |
15 SP | Wystrzeliwuje potężną skałę, która wybucha po napotkaniu na swojej drodze przeszkody albo odpowiednio długim czasie. Zadaje 1-8 pkt obrażeń na każdy pkt biegłości w magii ziemi. | Długi czas oczekiwania na kolejny ruch | Krótszy czas oczekiwania | Najkrótszy czas oczekiwania |
Turn to Stone |
20 SP | Chwilowo zamienia wybranego przeciwnika w kamień. | Działa przez 5 min na każdy punkt biegłości w magii ziemi | Trwa 10 min na pkt biegłości | Trwa 20 min na pkt biegłości |
Death Blossom |
25 SP | Wyrzuca w powietrze wielki głaz, który przy uderzeniu o ziemię sieje zniszczenie - zadaje 20 pkt obrażeń + poziom znajomości magii ziemi. Działa tylko na otwartej przestrzeni. | Umiarkowany czas oczekiwania na następny ruch | Skrócony czas oczekiwania, zwiększony promień rażenia | Najkrótszy czas oczekiwania, jeszcze większy promień rażenia |
Mass Distortion |
30 SP | Zwiększa ciężar wybranego stwora, zadając mu silne obrażenia równe 20% jego pkt. życia + 2% na każdy pkt biegłości w magii ziemi. | Długi czas oczekiwania na następny ruch | Krótszy czas oczekiwania | Najkrótszy czas oczekiwania |