gildia ciemności

Magia ciemności

magia ciemności


Nazwa Koszt Działanie Poziom podstawowy Ekspert Mistrz
reanimacja
Reanimate
(Reanimacja)
20 SP Reanimacja pozwala na przywrócenie do życia martwego potwora. Ożywienie potworów nie zmieni ich wrogiego stosunku do twojej drużyny, ale zawsze można je z powrotem zabić. Stworzeniu przywracane jest 10 punktów życia na każdy punkt biegłości (aż do osiągnięcia maksimum). Stworzeniu przywracane jest 20 punktów życia na każdy punkt biegłości. Stworzeniu przywracane jest 30 punktów życia na każdy punkt biegłości.
toksyczna chmura
Toxic Cloud
(Toksyczna chmura)
30 SP Przed osobą rzucającą to zaklęcie pojawia się trująca chmura, która powoli przesuwa się do przodu. Każda istota, która dostanie się w obszar jej działania, otrzyma 25 punktów obrażeń plus 1-10 punktów za każdy punkt biegłości w magii ciemności. Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
masowa klątwa
Mass Curse
(Masowa klątwa)
40 SP Czar powoduje rzucenie klątwy na wszystkie stworzenia będące w zasięgu wzroku twojej drużyny. Czas trwania wynosi 2 minuty na każdy punkt biegłości. Czas trwania wynosi 3 minuty na każdy punkt biegłości. Czas trwania wynosi 4 minuty na każdy punkt biegłości.
odłamki metalu
Shrapmetal
(Odłamki metalu)
50 SP Zaklęcie to powoduje wystrzelenie pocisku z rozżarzonego metalu, który rani każdego, kto znajdzie się na jego drodze. Każdy odłamek metalu zadaje 6 punktów obrażeń plus 1-6 punktów na każdy punkt biegłości w magii ciemności. Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji; 3 fragmenty. Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji; 5 fragmentów. Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji; 7 fragmentów.
promień zmniejszający
Shrinking Ray
(Promień zmniejszający)
60 SP Każdy, nawet największy, potwór poddany działaniu tego zaklęcia zostanie zmniejszony, dzięki czemu łatwiej będzie można sobie z nim poradzić. Zmniejszony potwór zadaje połowę, jedną trzecią lub jedną czwartą obrażeń, które mógłby zadać normalnie. Czas działania czaru wynosi 5 minut na każdy punkt biegłości w magii ciemności. Zmniejsza wielkość potwora o połowę. Trzykrotnie zmniejsza wielkość potwora. Czterokrotnie zmniejsza wielkość potwora.
dzień ochrony
Day of Protection
(Dzień ochrony)
70 SP Na wszystkich członków drużyny jednocześnie rzucane są zaklęcia ochrony przed ogniem, elektrycznością, zimnem, trucizną i magią oraz powolne spadanie i magiczne oko. Siła tych czarów zależy od posiadanych zdolności w posługiwaniu się magią ciemności. Siła rzucanych zaklęć jest podwójna. Siła rzucanych zaklęć jest potrójna. Siła rzucanych zaklęć jest poczwórna.
dotyk śmierci
Finger of Death
(Dotyk śmierci)
80 SP Zaklęcie próbuje natychmiast zabić wybrane stworzenie poprzez wyssanie jej duszy. Szansa na zadziałanie wynosi 3 punkty procentowe na każdy punkt biegłości. Szansa na zadziałanie wynosi 4 punkty procentowe na każdy punkt biegłości. Szansa na zadziałanie wynosi 5 punktów procentowych na każdy punkt biegłości.
promień Księżyca
Moon Ray
(Promień Księżyca)
90 SP Księżycowy promień leczy twoją drużynę, czyniąc jednocześnie obrażenia wszystkim potworom w zasięgu wzroku. Zaklęcie nie czyni dużych obrażeń ani nie leczy dużych ran, lecz jest to jedyny czar, który rani wszystkie potwory w polu widzenia i działa na zewnątrz. Zaklęcia można używać na powietrzu w nocy. Każdy z potworów otrzymuje 1-4 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości, a członkom twojej drużyny przywracane jest 1-4 punktów życia na każdy punkt biegłości. Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
oddech smoka
Dragon Breath
(Oddech smoka)
100 SP Osoba rzucająca czar wydala z siebie chmurę toksycznych wyziewów, które zadają znaczne obrażenia wskazanemu przeciwnikowi, a przy okazji innym wrogom znajdującym się w pobliżu. Jest to najpotężniejsze zaklęcie ofensywne. Zadaje 1-25 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości. Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.
Armagedon
Armageddon
(Armagedon)
150 SP Zaklęciem tym można zniszczyć całe miasto. Początkujący mag może je rzucić tylko raz dziennie i tylko pod gołym niebem. Armagedon powoduje, że wszystkie stworzenia znajdujące się na danej mapie, włączając w to twoją drużynę, otrzymują 50 punktów obrażeń + 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii ciemności. Czar można rzucić raz dziennie. Czar można rzucić 2 razy dziennie. Czar można rzucić 3 razy dziennie.
pułapka ciemności
Dark Containment
(Pułapka ciemności)
200 SP Czar ten próbuje uwięzić ciemne moce w swoich ofiarach - stąd jego nazwa. Zaklęcie ma losowe efekty na różne stworzenia, stąd niektóre z nich mogą być odporne na działanie czaru. Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji.


Valid XHTML 1.0 Strict
Poprawny CSS!
©2009-2011 Jaskinia Behemota. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Autorami serwisu są Misza, Morhad aka Invictus, MiB, Tarnoob Jedwabislav, Hobbit oraz Irydus.