Nazwa | Koszt | Działanie | Poziom podstawowy | Ekspert | Mistrz |
---|---|---|---|---|---|
Reanimate (Reanimacja) |
20 SP | Reanimacja pozwala na przywrócenie do życia martwego potwora. Ożywienie potworów nie zmieni ich wrogiego stosunku do twojej drużyny, ale zawsze można je z powrotem zabić. | Stworzeniu przywracane jest 10 punktów życia na każdy punkt biegłości (aż do osiągnięcia maksimum). | Stworzeniu przywracane jest 20 punktów życia na każdy punkt biegłości. | Stworzeniu przywracane jest 30 punktów życia na każdy punkt biegłości. |
Toxic Cloud (Toksyczna chmura) |
30 SP | Przed osobą rzucającą to zaklęcie pojawia się trująca chmura, która powoli przesuwa się do przodu. Każda istota, która dostanie się w obszar jej działania, otrzyma 25 punktów obrażeń plus 1-10 punktów za każdy punkt biegłości w magii ciemności. | Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. |
Mass Curse (Masowa klątwa) |
40 SP | Czar powoduje rzucenie klątwy na wszystkie stworzenia będące w zasięgu wzroku twojej drużyny. | Czas trwania wynosi 2 minuty na każdy punkt biegłości. | Czas trwania wynosi 3 minuty na każdy punkt biegłości. | Czas trwania wynosi 4 minuty na każdy punkt biegłości. |
Shrapmetal (Odłamki metalu) |
50 SP | Zaklęcie to powoduje wystrzelenie pocisku z rozżarzonego metalu, który rani każdego, kto znajdzie się na jego drodze. Każdy odłamek metalu zadaje 6 punktów obrażeń plus 1-6 punktów na każdy punkt biegłości w magii ciemności. | Średnio długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji; 3 fragmenty. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji; 5 fragmentów. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji; 7 fragmentów. |
Shrinking Ray (Promień zmniejszający) |
60 SP | Każdy, nawet największy, potwór poddany działaniu tego zaklęcia zostanie zmniejszony, dzięki czemu łatwiej będzie można sobie z nim poradzić. Zmniejszony potwór zadaje połowę, jedną trzecią lub jedną czwartą obrażeń, które mógłby zadać normalnie. Czas działania czaru wynosi 5 minut na każdy punkt biegłości w magii ciemności. | Zmniejsza wielkość potwora o połowę. | Trzykrotnie zmniejsza wielkość potwora. | Czterokrotnie zmniejsza wielkość potwora. |
Day of Protection (Dzień ochrony) |
70 SP | Na wszystkich członków drużyny jednocześnie rzucane są zaklęcia ochrony przed ogniem, elektrycznością, zimnem, trucizną i magią oraz powolne spadanie i magiczne oko. Siła tych czarów zależy od posiadanych zdolności w posługiwaniu się magią ciemności. | Siła rzucanych zaklęć jest podwójna. | Siła rzucanych zaklęć jest potrójna. | Siła rzucanych zaklęć jest poczwórna. |
Finger of Death (Dotyk śmierci) |
80 SP | Zaklęcie próbuje natychmiast zabić wybrane stworzenie poprzez wyssanie jej duszy. | Szansa na zadziałanie wynosi 3 punkty procentowe na każdy punkt biegłości. | Szansa na zadziałanie wynosi 4 punkty procentowe na każdy punkt biegłości. | Szansa na zadziałanie wynosi 5 punktów procentowych na każdy punkt biegłości. |
Moon Ray (Promień Księżyca) |
90 SP | Księżycowy promień leczy twoją drużynę, czyniąc jednocześnie obrażenia wszystkim potworom w zasięgu wzroku. Zaklęcie nie czyni dużych obrażeń ani nie leczy dużych ran, lecz jest to jedyny czar, który rani wszystkie potwory w polu widzenia i działa na zewnątrz. Zaklęcia można używać na powietrzu w nocy. Każdy z potworów otrzymuje 1-4 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości, a członkom twojej drużyny przywracane jest 1-4 punktów życia na każdy punkt biegłości. | Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. |
Dragon Breath (Oddech smoka) |
100 SP | Osoba rzucająca czar wydala z siebie chmurę toksycznych wyziewów, które zadają znaczne obrażenia wskazanemu przeciwnikowi, a przy okazji innym wrogom znajdującym się w pobliżu. Jest to najpotężniejsze zaklęcie ofensywne. Zadaje 1-25 punktów obrażeń na każdy punkt biegłości. | Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. |
Armageddon (Armagedon) |
150 SP | Zaklęciem tym można zniszczyć całe miasto. Początkujący mag może je rzucić tylko raz dziennie i tylko pod gołym niebem. Armagedon powoduje, że wszystkie stworzenia znajdujące się na danej mapie, włączając w to twoją drużynę, otrzymują 50 punktów obrażeń + 1 punkt na każdy punkt biegłości w magii ciemności. | Czar można rzucić raz dziennie. | Czar można rzucić 2 razy dziennie. | Czar można rzucić 3 razy dziennie. |
Dark Containment (Pułapka ciemności) |
200 SP | Czar ten próbuje uwięzić ciemne moce w swoich ofiarach - stąd jego nazwa. Zaklęcie ma losowe efekty na różne stworzenia, stąd niektóre z nich mogą być odporne na działanie czaru. | Długi czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. | Skraca się czas osiągnięcia gotowości do podjęcia kolejnej akcji. |