gildia ognia

Magia ognia

Magia ognia opiera się głównie na zaklęciach ofensywnych. Jej czary w najróżniejszy sposób zadają obrażenia napotykanym stworom, które to niestety są bardzo często na nie odporne. Mimo to warto poznać magię ognia, gdyż oferuje ona jeden bardzo przydatny czar - pośpiech. Pomoże on nie jeden raz ocalić życie twojej drużyny, ułatwiając ucieczkę czy szybsze rozprawienie się z wrogiem. Oprócz tego w ciemnych tunelach użyteczna może okazać się latarka.

magia ognia

Nazwa Koszt Działanie Poziom podstawowy Ekspert Mistrz

Torch Light
1 SP Poszerza pole widzenia drużyny Działa przez godzinę na każdy punkt biegłości w magii ognia Światło jest jaśniejsze Światło jest najjaśniejsze

Flame Arrow
2/1/0 SP Zadaje wybranemu celowi obrażenia równe 1-8 na każdy pkt biegłości. Szanse na trafienie są takie same jak dla zwykłej strzały. Koszt zaklęcia wynosi 2 pkt magii Zaklęcie kosztuje 1 SP, zmniejszony czas regeneracji. Zaklęcie nic nie kosztuje, najszybszy czas regeneracji.

Protecion from Fire
3 SP Na godzinę zwiększa odporność wszystkich bohaterów na ogień. 1 pkt na każdy poziom znajomości magii ognia 2 pkt odporności na poziom 3 pkt odporności na poziom

Fire Bolt
4 SP Wysyła w stronę wybranego celu pocisk ognia, zadając mu 1-4 pkt obrażeń na każdy poziom biegłości. Umiarkowany czas oczekiwania na następny ruch Zmniejszony czas oczekiwania Najkrótszy czas oczekiwania

Haste
5 SP Zmniejsza czas oczekiwania pomiędzy kolejnymi ruchami postaci. Po przeminięciu działania czaru bohater jest osłabiony przez 6 godzin. Czas działania wynosi godzinę + 1 min na każdy punkt biegłości w magii ognia. Zaklęcie działa na całą drużynę Czas działania wynosi godzinę + 3 min na każdy punkt biegłości.

Fireball
8 SP Zadaje celowi oraz stworom będącym blisko niego rany - 1-8 pkt na każdy poziom biegłości w magii ognia. Umiarkowany czas oczekiwania na następny ruch Zmniejszony czas oczekiwania Najkrótszy czas oczekiwania

Ring of Fire
10 SP Tworzy wokół drużyny pierścień ognia, który wszystkim zbliżającym się wrogom zadaje obrażenia: 6 + punkty biegłości magii ognia. Mały promień pierścienia Zwiększony promień Zmniejszony czas oczekiwania

Fire Blast
15 SP Miota kiloma strumieniami ognia, które zadają wrogowi obrażenia: 4 + 1-3 na każdy punkt biegłości. Długi czas oczekiwania, 3 strzały Umiarkowany czas oczekiwania, 5 strzałów Krótki czas oczekiwania, 7 strzałów

Meteor Shower
20 SP Zrzuca na wroga i jego najbliższe otoczenie deszcz meteorów, zadając mu obrażenia: 8 + pkt. biegłości w magii ognia. Działa tylko na otwartej przestrzeni. Długi czas oczekiwania, 8 meteorów Umiarkowany czas oczekiwania, 12 meteorów Krótki czas oczekiwania, 16 meteorów

Inferno
25 SP Wszystkim stworom w zasięgu wzroku (za wyjątkiem drużyny) zadaje obrażenia: 12 + pkt. biegłości. Działa tylko w pomieszczeniach. Długi czas oczekiwania Krótszy czas oczekiwania Najkrótszy czas oczekiwania

Incinerate
30 SP Wybranemu celowi zadaje obrażenia: 15 + 1-5 na każdy punkt biegłości w magii ognia. Długi czas oczekiwania Krótszy czas oczekiwania Najkrótszy czas oczekiwania


Valid XHTML 1.0 Strict
Poprawny CSS!
©2009-2011 Jaskinia Behemota. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Autorami serwisu są Misza, Morhad aka Invictus, MiB, Tarnoob Jedwabislav, Hobbit oraz Irydus.