Magia ognia opiera się głównie na zaklęciach ofensywnych. Jej czary w najróżniejszy sposób zadają obrażenia napotykanym stworom, które to niestety są bardzo często na nie odporne. Mimo to warto poznać magię ognia, gdyż oferuje ona jeden bardzo przydatny czar - pośpiech. Pomoże on nie jeden raz ocalić życie twojej drużyny, ułatwiając ucieczkę czy szybsze rozprawienie się z wrogiem. Oprócz tego w ciemnych tunelach użyteczna może okazać się latarka.
Nazwa | Koszt | Działanie | Poziom podstawowy | Ekspert | Mistrz |
---|---|---|---|---|---|
Torch Light |
1 SP | Poszerza pole widzenia drużyny | Działa przez godzinę na każdy punkt biegłości w magii ognia | Światło jest jaśniejsze | Światło jest najjaśniejsze |
Flame Arrow |
2/1/0 SP | Zadaje wybranemu celowi obrażenia równe 1-8 na każdy pkt biegłości. Szanse na trafienie są takie same jak dla zwykłej strzały. | Koszt zaklęcia wynosi 2 pkt magii | Zaklęcie kosztuje 1 SP, zmniejszony czas regeneracji. | Zaklęcie nic nie kosztuje, najszybszy czas regeneracji. |
Protecion from Fire |
3 SP | Na godzinę zwiększa odporność wszystkich bohaterów na ogień. | 1 pkt na każdy poziom znajomości magii ognia | 2 pkt odporności na poziom | 3 pkt odporności na poziom |
Fire Bolt |
4 SP | Wysyła w stronę wybranego celu pocisk ognia, zadając mu 1-4 pkt obrażeń na każdy poziom biegłości. | Umiarkowany czas oczekiwania na następny ruch | Zmniejszony czas oczekiwania | Najkrótszy czas oczekiwania |
Haste |
5 SP | Zmniejsza czas oczekiwania pomiędzy kolejnymi ruchami postaci. Po przeminięciu działania czaru bohater jest osłabiony przez 6 godzin. | Czas działania wynosi godzinę + 1 min na każdy punkt biegłości w magii ognia. | Zaklęcie działa na całą drużynę | Czas działania wynosi godzinę + 3 min na każdy punkt biegłości. |
Fireball |
8 SP | Zadaje celowi oraz stworom będącym blisko niego rany - 1-8 pkt na każdy poziom biegłości w magii ognia. | Umiarkowany czas oczekiwania na następny ruch | Zmniejszony czas oczekiwania | Najkrótszy czas oczekiwania |
Ring of Fire |
10 SP | Tworzy wokół drużyny pierścień ognia, który wszystkim zbliżającym się wrogom zadaje obrażenia: 6 + punkty biegłości magii ognia. | Mały promień pierścienia | Zwiększony promień | Zmniejszony czas oczekiwania |
Fire Blast |
15 SP | Miota kiloma strumieniami ognia, które zadają wrogowi obrażenia: 4 + 1-3 na każdy punkt biegłości. | Długi czas oczekiwania, 3 strzały | Umiarkowany czas oczekiwania, 5 strzałów | Krótki czas oczekiwania, 7 strzałów |
Meteor Shower |
20 SP | Zrzuca na wroga i jego najbliższe otoczenie deszcz meteorów, zadając mu obrażenia: 8 + pkt. biegłości w magii ognia. Działa tylko na otwartej przestrzeni. | Długi czas oczekiwania, 8 meteorów | Umiarkowany czas oczekiwania, 12 meteorów | Krótki czas oczekiwania, 16 meteorów |
Inferno |
25 SP | Wszystkim stworom w zasięgu wzroku (za wyjątkiem drużyny) zadaje obrażenia: 12 + pkt. biegłości. Działa tylko w pomieszczeniach. | Długi czas oczekiwania | Krótszy czas oczekiwania | Najkrótszy czas oczekiwania |
Incinerate |
30 SP | Wybranemu celowi zadaje obrażenia: 15 + 1-5 na każdy punkt biegłości w magii ognia. | Długi czas oczekiwania | Krótszy czas oczekiwania | Najkrótszy czas oczekiwania |