Magię powietrza należy znać przynajmniej na podstawowym poziomie ze względu na czar magicznego oka, który jest niezbędny na wszystkich etapach gry. Ponadto latanie może znacznie przyspieszyć przebieg rozgrywki, ułatwić toczenie bitew, a nawet oduczyć chodzenia piechotą. :-)
Nazwa | Koszt | Działanie | Poziom podstawowy | Ekspert | Mistrz |
---|---|---|---|---|---|
Wizard Eye |
1 SP | Zaznacza na mapie punkty godne uwagi - wrogów, skarby itp. Działa przez 1 godzinę na każdy punkt biegłości w magii powietrza. | Pokazuje teren i stwory | Zaznacza położenie skarbów | Wskazuje "ciekawe miejsca" (tajemne przejścia) |
Static Charge |
2/1/0 SP | Zadaje wybranemu celowi 2-6 pkt. obrażeń. Nigdy nie chybia. | Koszt zaklęcia wynosi 2 pkt magii | Zaklęcie kosztuje 1 SP, zmniejszony czas oczekiwania. | Zaklęcie nic nie kosztuje, najszybszy czas oczekiwania. |
Protecion from Electricity |
3 SP | Zwiększa odporność drużyny na elektryczność proporcjonalnie do znajomości magii powietrza. | 1 pkt na każdy poziom znajomości magii powietrza | 2 pkt odporności na poziom | 3 pkt odporności na poziom |
Sparks |
4 SP | Wystrzeliwuje dookoła iskry, które zadają wrogom obrażenia równe 2 + pkt. biegłości w magii powietrza. | Umiarkowany czas oczekiwania na następny ruch, 3 iskry | Zmniejszony czas oczekiwania, 5 iskier | Najkrótszy czas oczekiwania, 7 iskier |
Feather Fall |
5 SP | Chroni drużynę przed konsekwencjami upadku z dużej wysokości. | Działa przez 5 minut na każdy punkt biegłości w magii wody. | Działa przez 10 minut na punkt biegłości | Działa przez godzinę na każdy punkt biegłości. |
Shield |
8 SP | Zmniejsza o połowę obrażenia doznawane od pocisków, takich jak strzały czy kamienie. | Działa przez godzinę + 5 min na każdy punkt biegłości | Chroni całą drużynę | Działa przez godzinę + 15 min na pkt biegłości |
Lightning Bolt |
10 SP | Zadaje wybranemu celowi 1-8 pkt obrażeń na każdy poziom znajomości magii powietrza. | Umiarkowany czas oczekiwania na następny ruch | Skrócony czas oczekiwania | Najkrótszy czas oczekiwania |
Jump |
15 SP | Drużyna oddaje wysoki skok, lądując 60 stóp od miejsca wyskoku. Upadek nie zadaje obrażeń. | Długi czas oczekiwania na kolejny ruch | Krótszy czas oczekiwania | Najkrótszy czas oczekiwania |
Implosion |
20 SP | Usuwa powietrze wokół wybranego celu, zadając mu rany wynoszące 10 + 1-10 pkt na każdy poziom znajomości magii powietrza. | Umiarkowany czas oczekiwania na następny ruch | Krótszy czas oczekiwania | Najkrótszy czas oczekiwania |
Fly |
25 SP | Umożliwia drużynie latanie, pobierając 1 PM za każde 5 min przebywania w powietrzu. | Zaklęcie trwa 5 min na każdy pkt biegłości w magii powietrza | Trwa 10 min na pkt biegłości | Trwa godzinę na pkt biegłości |
Starburst |
30 SP | Zrzuca na wrogów grad gwiazd, zadając im obrażenia wynoszące 20 + pkt. biegłości w magii powietrza. | Długi czas oczekiwania na następny ruch, 8 gwiazd | Krótszy czas oczekiwania, 12 gwiazd | Najkrótszy czas oczekiwania, 16 gwiazd |