gildia ciała

Magia ciała

Magia ciała stanowi fundamentalne narzędzie pierwszej pomocy. Szybkie uzdrawianie drużyny bez użycia eliksirów jest wygodne, konieczne i skuteczne, zarówno w pierwszych jak i końcowych misjach. Ponadto zaklęcie latającej pięści stanowi nie najgorszą broń.

magia wody


Nazwa Koszt Działanie Poziom podstawowy Ekspert Mistrz

Cure Weakness
1 SP Usuwa z bohatera efekt osłabienia, o ile nie trwał on zbyt długo. Działa przed upływem 3 minut na pkt biegłości Działa przed upływem 1 godziny na pkt biegłości Działa przed upływem 1 dnia na pkt biegłości

First Aid
2 SP Leczy wybranego bohatera. Przywraca 5 pkt. życia Przywraca 7 pkt. życia Przywraca 10 pkt. życia

Protecion from Poison
3 SP Przez godzinę na każdy pkt biegłości w magii wody zwiększa odporność wszystkich bohaterów na truciznę. 1 pkt na każdy poziom znajomości magii ciała 2 pkt odporności na poziom 3 pkt odporności na poziom

Harm
4 SP Zdaje wybranemu wrogowi obrażenia równe 8 + 1-2 na każdy pkt biegłości w magii ciała. Umiarkowany czas oczekiwania na następny ruch Zmniejszony czas oczekiwania Najkrótszy czas oczekiwania

Cure Wounds
5 SP Wybranemu bohaterowi przywraca punkty życia, ich liczba wynosi 5 + 2 na każdy punkt biegłości w magii ciała. Umiarkowany czas oczekiwania na następny ruch Zmniejszony czas oczekiwania Najkrótszy czas oczekiwania

Cure Poison
8 SP Leczy otrutego bohatera, o ile czar nie zostanie rzucony zbyt późno. Działa przed upływem 3 minut na każdy punkt biegłości w magii ciała Działa przed upływem 1 godziny na pkt biegłości Działa przed upływem 1 dnia na pkt biegłości

Speed
10 SP Tymczasowo zwiększa szybkość bohatera. Szybkość zwiększona o 10 pkt. + 2 na punkt biegłości Szybkość zwiększona o 10 pkt. + 3 na punkt biegłości Czar obejmuje całą drużynę

Cure Disease
15 SP Leczy bohatera dotkniętego zarazą, o ile czar nie zostanie rzucony zbyt późno. Działa przed upływem 3 minut na każdy punkt biegłości w magii ciała Działa przed upływem 1 godziny na pkt biegłości Działa przed upływem 1 dnia na pkt biegłości

Power
20 SP Tymczasowo zwiększa moc i wytrzymałość bohatera. Parametry zwiększone o 10 pkt. + 2 na punkt biegłości Parametry zwiększone o 10 pkt. + 3 na punkt biegłości Czar obejmuje całą drużynę

Flying Fist
25 SP Wybranemu wrogowi zadaje obrażenia wynosząne 30 pkt. + 1-5 na każdy punkt biegłości w magii ciała. Długi czas oczekiwania Krótszy czas oczekiwania Najkrótszy czas oczekiwania

Power Cure
30 SP Leczy rany całej drużyny, przywraca 10 pkt. życia + 2 na każdy pkt biegłości w magii ciała. Długi czas oczekiwania Krótszy czas oczekiwania Najkrótszy czas oczekiwania


Valid XHTML 1.0 Strict
Poprawny CSS!
©2009-2011 Jaskinia Behemota. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Autorami serwisu są Misza, Morhad aka Invictus, MiB, Tarnoob Jedwabislav, Hobbit oraz Irydus.