Kusze
(wymagana umiejętność: łuk)
Ilustracja Podstawowe informacje Opis
kusza Crossbow

Obrażenia: 4d2
Wartość: 50
Wymiary: 2×5

Przedmiot nie może zostać zaczarowany.
Kusze to najbardziej śmiercionośna broń dystansowa powstała od Czasu Cudów. Ten egzemplarz został wykonany z tęgiego drewna cisowego i metalowych akcesoriów. Nie prezentuje sobą niczego nadzwyczajnego.
kusza Accurate crossbow

Obrażenia: 4d2+3
Wartość: 200
Wymiary: 3×5

Przedmiot nie może zostać zaczarowany.
Archibald zbierał takie kusze niedługo przed wybuchem wojen o sukcesję. Miał ich użyć przeciwko swojemu bratu. Jak w większości przypadków, gdy w grę wchodziła śmierć, Archibald dokonał właściwego wyboru. Takie kusze są jednymi z najlepszych w kraju.
kusza True Crossbow

Obrażenia: 4d2+7
Wartość: 400
Wymiary: 2×5

Te niezwykłe kusze, zaopatrzone w wyprofilowany uchwyt i celownik, nie mają sobie równych. Do tej pory nikt nie zna ich pochodzenia...
Gdzie można kupić kusze:
Łuki
(wymagana umiejętność: łuk)
łuk Longbow

Obrażenia: 5d2
Wartość: 100
Wymiary:
Opis:
łuk Elven Bow

Obrażenia: 5d2+2
Wartość: 200

Opis:
łuk Precision Bow

Obrażenia: 5d2+4
Wartość: 300
Wymiary: 1×8

Opis:
łuk Magic Bow

Obrażenia: 5d2+6
Wartość: 400

Opis:
łuk Stellar Bow

Obrażenia: 5d2+8
Wartość: 500
Wymiary: 2×7

Opis:
Pałki
(brak wymaganych umiejętności)
Ilustracja Podstawowe informacje Opis
pałka Club

Obrażenia: 1d3
Wartość: 1
Wymiary: 1×5

Przedmiot nie może zostać zaczarowany.
Prymitywna broń używana nawet przez najgłupsze potwory. Chyba nie zamierzasz jej używać?
pałka Spiked Club

Obrażenia: 1d3+3
Wartość: 40
Wymiary: 1×6

Przedmiot nie może zostać zaczarowany.
Ta kolczasta pałka jest trochę bardziej efektywna od zwykłej, zadaje też trochę poważniejsze rany.
pałka Killer Club

Obrażenia: 1d3+5
Wartość: 100
Wymiary: 1×5

Przedmiot nie może zostać zaczarowany.
"Królowa" pałek. Gdyby ta pałka miała kulę na końcu, byłaby maczugą.
Widać dowody prawdziwego rzemiosła na tej pałce, ale nie można znaleźć żadnych znaków, które wskazywałyby, kto stworzył tę broń.
Sztylety
sztylet Dagger

Typ: sztylet
Obrażenia: 2d2
Wartość: 8

Przedmiot nie może być zaklęty.
sztylet Blood Dagger

Typ: sztylet
Obrażenia: 2d2+2
Wartość: 100

Przedmiot nie może być zaklęty.
sztylet Shadow Dagger

Typ: sztylet
Obrażenia: 2d2+3
Wartość: 150

Przedmiot nie może
być zaklęty.
sztylet Mage Dagger

Typ: sztylet
Obrażenia: 2d2+5
Wartość: 250

sztylet Jeweled Dagger

Typ: sztylet
Obrażenia: 2d2+6
Wartość: 300

sztylet Long Dagger

Typ: długi sztylet
Obrażenia: 2d3
Wartość: 15

Przedmiot nie może
być zaklęty.
sztylet Piercing Dagger

Typ: długi sztylet
Obrażenia: 2d3+4
Wartość: 200

Przedmiot nie może
być zaklęty.
sztylet Divine Dagger

Typ: długi sztylet
Obrażenia: 2d3+7
Wartość: 350

Topory
topór Hand Axe

Typ: topór
Obrażenia: 4d2
Wartość: 30

Przedmiot nie może
być zaklęty.
topór Battle Axe

Typ: topór
Obrażenia: 4d2+2
Wartość: 100

Przedmiot nie może
być zaklęty.
topór War Axe

Typ: topór
Obrażenia: 4d2+5
Wartość: 250

topór Dwarven Axe

Typ: topór
Obrażenia: 4d2+8
Wartość: 400

topór topór Poleax

Typ: oburęczny topór
Obrażenia: 3d7
Wartość: 225

topór Heavy Poleax

Typ: oburęczny topór
Obrażenia: 3d7+3
Wartość: 450

topór Grand Poleax
Typ: oburęczny topór
Obrażenia: 3d7+9
Wartość: 900

Miecze
miecz Longsword

Typ: miecz
Obrażenia: 3d3
Wartość: 50

Przedmiot nie może
być zaklęty.
miecz Warrior Sword

Typ: miecz
Obrażenia: 3d3+3
Wartość: 200
Wymiary: 1×6

Przedmiot nie może zostać zaczarowany.
miecz Crusader Sword

Typ: miecz
Obrażenia: 3d3+6
Wartość: 350

miecz Champion Sword

Typ: miecz
Obrażenia: 3d3+9
Wartość: 500

miecz Lionheart sword

Typ: miecz
Obrażenia: 3d3+12
Wartość: 650

miecz Two-handed sword

Typ: oburęczny miecz
Obrażenia: 4d5
Wartość: 400
Wymiary: 2×7

miecz Great Sword

Typ: oburęczny miecz
Obrażenia: 4d5+2
Wartość: 500
Wymiary: 2×7

miecz Heroic Sword

Typ: oburęczny miecz
Obrażenia: 4d5+8
Wartość: 800

miecz Broadsword

Typ: szeroki miecz
Obrażenia: 3d4
Wartość: 100

Przedmiot nie może być zaklęty.
miecz Steel Broadsword

Typ: szeroki miecz
Obrażenia: 3d4+4
Wartość: 300

miecz Mighty Broadsword

Typ: szeroki miecz
Obrażenia: 3d4+10
Wartość: 600

Kordelasy
miecz Cutlass

Typ: kordelas
Obrażenia: 2d4
Wartość: 40

Opis:
miecz Pirate Cutlass

Typ: kordelas
Obrażenia: 2d4+5
Wartość: 290

Opis:
miecz Master Cutlass

Typ: kordelas
Obrażenia: 2d4+11
Wartość: 590

Opis:
Młoty
młot Hammer

Typ: młot
Obrażenia: 2d5
Wartość: 120
Wymiary: 2×5

Opis:
młot Dark Hammer

Typ: młot
Obrażenia: 2d5+3
Wartość: 300
Wymiary: 2×5

Opis:
młot Holy Hammer

Typ: młot
Obrażenia: 2d5+9
Wartość: 600
Wymiary: 1×4

Opis:
Maczugi
maczuga Mace

Obrażenia: 2d4
Wartość: 50
Wymiary: 1×4
Opis:
maczuga Wicked Mace

Obrażenia: 2d4+2
Wartość: 150
Wymiary: 1×5
Opis:
maczuga Thunder Mace

Obrażenia: 2d4+5
Wartość: 300
Wymiary: 2×5

Opis:
maczuga Wonder Mace

Obrażenia: 2d4+8
Wartość: 450
Wymiary: 1×4

Opis: Tylko magia mogła stworzyć taką dziwaczną broń - lekką,
a jednocześnie zadającą potężne obrażenia.
maczuga Death Mace

Obrażenia: 2d4+11
Wartość: 600
Wymiary: 2×4

Opis:
Broń drzewcowa
włócznia Spear

Typ: włócznia
Obrażenia: 1d9
Wartość: 15

włócznia Stout Spear

Typ: włócznia
Obrażenia: 1d9+1
Wartość: 50

włócznia Serpent Spear

Typ: włócznia
Obrażenia: 1d9+5
Wartość: 250

włócznia Savage Spear

Typ: włócznia
Obrażenia: 1d9+9
Wartość: 450

włócznia Sacred Spear

Typ: włócznia
Obrażenia: 1d9+13
Wartość: 650

trójząb Trident

Typ: trójząb
Obrażenia: 2d6
Wartość: 100
Wymiary: 2×9

Przedmiot nie może być zaklęty.
trójząb Ornate Trident

Typ: trójząb
Obrażenia: 2d6+6
Wartość: 400
Wymiary: 2×9

trójząb Titanic Trident

Typ: trójząb
Obrażenia: 2d6+12
Wartość: 750
Wymiary: 2×9

halabarda Halberd

Typ: halabarda
Obrażenia: 3d6
Wartość: 200

halabarda Massive Halberd

Typ: halabarda
Obrażenia: 3d6+4
Wartość: 400

halabarda Elite Halberd

Typ: halabarda
Obrażenia: 3d6+10
Wartość: 700

Kostury
kostur Staff

Obrażenia: 2d4
Wartość: 40
Wymiary: 1×7

Przedmiot nie może zostać zaczarowany.
Kij jest tradycyjną bronią uciśnionych. Ten jest nierozpoznawalny, zaś rubin osadzony na trzonku to w rzeczywistości pokolorowane szkło.
kostur Emerald Staff

Obrażenia: 2d4+3
Wartość: 250
Wymiary: 1×9
Lekki i wytrzymały dzięki magii, ten kostur wykonano z rzadkiego drewna zagarniętego Elfom podczas wojen drzewnych w VI wieku po ciszy. Szmaragd na trzonku jest prawdziwy i najprawdopodobniej służy jako magiczne naczynie, z którego kostur czerpie swą siłę.
kostur Power Staff

Obrażenia: 2d4+7
Wartość: 500
Wymiary: 2×9
Ten kostur został znaleziony, wśród wielu innych, w skarbcu Gildii Nekromantów po ich pokonaniu przez Rolanda pod koniec wojen o sukcesję.
Gdzie kupić kostur: 

Valid XHTML 1.0 Strict
Poprawny CSS!
©2009-2011 Jaskinia Behemota. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Autorami serwisu są Misza, Morhad aka Invictus, MiB, Tarnoob Jedwabislav, Hobbit oraz Irydus.