Ilustracja | Podstawowe informacje | Opis |
---|---|---|
Crossbow Obrażenia: 4d2 |
Kusze to najbardziej śmiercionośna broń dystansowa powstała od Czasu Cudów. Ten egzemplarz został wykonany z tęgiego drewna cisowego i metalowych akcesoriów. Nie prezentuje sobą niczego nadzwyczajnego. | |
Accurate crossbow Obrażenia: 4d2+3 |
Archibald zbierał takie kusze niedługo przed wybuchem wojen o sukcesję. Miał ich użyć przeciwko swojemu bratu. Jak w większości przypadków, gdy w grę wchodziła śmierć, Archibald dokonał właściwego wyboru. Takie kusze są jednymi z najlepszych w kraju. | |
True Crossbow Obrażenia: 4d2+7 Wartość: 400 Wymiary: 2×5 |
Te niezwykłe kusze, zaopatrzone w wyprofilowany uchwyt i celownik, nie mają sobie równych. Do tej pory nikt nie zna ich pochodzenia... |
Longbow Obrażenia: 5d2 Wartość: 100 Wymiary: |
Opis: | |
Elven Bow Obrażenia: 5d2+2 Wartość: 200 |
Opis: | |
Precision Bow Obrażenia: 5d2+4 Wartość: 300 Wymiary: 1×8 |
Opis: | |
Magic Bow Obrażenia: 5d2+6 Wartość: 400 |
Opis: | |
Stellar Bow Obrażenia: 5d2+8 Wartość: 500 Wymiary: 2×7 |
Opis: |
Ilustracja | Podstawowe informacje | Opis |
---|---|---|
Club Obrażenia: 1d3 |
Prymitywna broń używana nawet przez najgłupsze potwory. Chyba nie zamierzasz jej używać? | |
Spiked Club Obrażenia: 1d3+3 |
Ta kolczasta pałka jest trochę bardziej efektywna od zwykłej, zadaje też trochę poważniejsze rany. | |
Killer Club Obrażenia: 1d3+5 |
"Królowa" pałek. Gdyby ta pałka miała kulę na końcu, byłaby maczugą. Widać dowody prawdziwego rzemiosła na tej pałce, ale nie można znaleźć żadnych znaków, które wskazywałyby, kto stworzył tę broń. |
Dagger Typ: sztylet Obrażenia: 2d2 Wartość: 8 Przedmiot nie może być zaklęty. |
Blood Dagger Typ: sztylet Obrażenia: 2d2+2 Wartość: 100 Przedmiot nie może być zaklęty. |
||
Shadow Dagger Typ: sztylet Obrażenia: 2d2+3 Wartość: 150 Przedmiot nie może być zaklęty. |
Mage Dagger Typ: sztylet Obrażenia: 2d2+5 Wartość: 250 |
||
Jeweled Dagger Typ: sztylet Obrażenia: 2d2+6 Wartość: 300 |
Long Dagger Typ: długi sztylet Obrażenia: 2d3 Wartość: 15 Przedmiot nie może być zaklęty. |
||
Piercing Dagger Typ: długi sztylet Obrażenia: 2d3+4 Wartość: 200 Przedmiot nie może być zaklęty. |
Divine Dagger Typ: długi sztylet Obrażenia: 2d3+7 Wartość: 350 |
Hand Axe Typ: topór Obrażenia: 4d2 Wartość: 30 Przedmiot nie może być zaklęty. |
Battle Axe Typ: topór Obrażenia: 4d2+2 Wartość: 100 Przedmiot nie może być zaklęty. |
War Axe Typ: topór Obrażenia: 4d2+5 Wartość: 250 |
|||
Dwarven Axe Typ: topór Obrażenia: 4d2+8 Wartość: 400 |
Poleax Typ: oburęczny topór Obrażenia: 3d7 Wartość: 225 |
||||
Heavy Poleax Typ: oburęczny topór Obrażenia: 3d7+3 Wartość: 450 |
Grand Poleax Typ: oburęczny topór Obrażenia: 3d7+9 Wartość: 900 |
||||
Longsword Typ: miecz Obrażenia: 3d3 Wartość: 50 Przedmiot nie może być zaklęty. |
Warrior Sword Typ: miecz |
Crusader Sword Typ: miecz Obrażenia: 3d3+6 Wartość: 350 |
|||
Champion Sword Typ: miecz Obrażenia: 3d3+9 Wartość: 500 |
Lionheart sword Typ: miecz Obrażenia: 3d3+12 Wartość: 650 |
||||
Two-handed sword Typ: oburęczny miecz |
Great Sword Typ: oburęczny miecz |
Heroic Sword Typ: oburęczny miecz Obrażenia: 4d5+8 Wartość: 800 |
|||
Broadsword Typ: szeroki miecz Obrażenia: 3d4 Wartość: 100 Przedmiot nie może być zaklęty. |
Steel Broadsword Typ: szeroki miecz Obrażenia: 3d4+4 Wartość: 300 |
Mighty Broadsword Typ: szeroki miecz Obrażenia: 3d4+10 Wartość: 600 |
Cutlass Typ: kordelas Obrażenia: 2d4 Wartość: 40 |
Opis: | |
Pirate Cutlass Typ: kordelas Obrażenia: 2d4+5 Wartość: 290 |
Opis: | |
Master Cutlass Typ: kordelas Obrażenia: 2d4+11 Wartość: 590 |
Opis: |
Hammer Typ: młot Obrażenia: 2d5 Wartość: 120 Wymiary: 2×5 |
Opis: | |
Dark Hammer Typ: młot Obrażenia: 2d5+3 Wartość: 300 Wymiary: 2×5 |
Opis: | |
Holy Hammer Typ: młot Obrażenia: 2d5+9 Wartość: 600 Wymiary: 1×4 |
Opis: |
Mace Obrażenia: 2d4 Wartość: 50 Wymiary: 1×4 |
Opis: | |
Wicked Mace Obrażenia: 2d4+2 Wartość: 150 Wymiary: 1×5 |
Opis: | |
Thunder Mace Obrażenia: 2d4+5 Wartość: 300 Wymiary: 2×5 |
Opis: | |
Wonder Mace Obrażenia: 2d4+8 Wartość: 450 Wymiary: 1×4 |
Opis: Tylko magia mogła stworzyć taką dziwaczną broń - lekką, a jednocześnie zadającą potężne obrażenia. |
|
Death Mace Obrażenia: 2d4+11 Wartość: 600 Wymiary: 2×4 |
Opis: |
Spear Typ: włócznia Obrażenia: 1d9 Wartość: 15 |
Stout Spear Typ: włócznia Obrażenia: 1d9+1 Wartość: 50 |
Serpent Spear Typ: włócznia Obrażenia: 1d9+5 Wartość: 250 |
|||
Savage Spear Typ: włócznia Obrażenia: 1d9+9 Wartość: 450 |
Sacred Spear Typ: włócznia Obrażenia: 1d9+13 Wartość: 650 |
||||
Trident Typ: trójząb Obrażenia: 2d6 Wartość: 100 Wymiary: 2×9 Przedmiot nie może być zaklęty. |
Ornate Trident Typ: trójząb Obrażenia: 2d6+6 Wartość: 400 Wymiary: 2×9 |
Titanic Trident Typ: trójząb Obrażenia: 2d6+12 Wartość: 750 Wymiary: 2×9 |
|||
Halberd Typ: halabarda Obrażenia: 3d6 Wartość: 200 |
Massive Halberd Typ: halabarda Obrażenia: 3d6+4 Wartość: 400 |
Elite Halberd Typ: halabarda Obrażenia: 3d6+10 Wartość: 700 |
Staff Obrażenia: 2d4 |
Kij jest tradycyjną bronią uciśnionych. Ten jest nierozpoznawalny, zaś rubin osadzony na trzonku to w rzeczywistości pokolorowane szkło. | |
Emerald Staff Obrażenia: 2d4+3 Wartość: 250 Wymiary: 1×9 |
Lekki i wytrzymały dzięki magii, ten kostur wykonano z rzadkiego drewna zagarniętego Elfom podczas wojen drzewnych w VI wieku po ciszy. Szmaragd na trzonku jest prawdziwy i najprawdopodobniej służy jako magiczne naczynie, z którego kostur czerpie swą siłę. | |
Power Staff Obrażenia: 2d4+7 Wartość: 500 Wymiary: 2×9 |
Ten kostur został znaleziony, wśród wielu innych, w skarbcu Gildii Nekromantów po ich pokonaniu przez Rolanda pod koniec wojen o sukcesję. |